loading...
دانلود فور یو
admin بازدید : 45 سه شنبه 17 دی 1392 نظرات (0)

Fast Mailer Pro 6.6 - دانلود برنامه ارسال ایمیل گروهی

این نرم افزار این قابلیت را در اختیار شما قرار میدهد تا خبر یا تبلیغات فروشگاه خود را بصورت دسته جمعی و کلی برای تمامی دوستانتان و ایمیل های مورد نظرتان ارسال کنید. شما میتوانید تمامی متون در این نرم افزار را در قالب متن، HTML و یا بوسیله نرم افزار Microsoft Outlook Express نوشته و در این نرم افزار قرار دهید همچنین میتواند قبل از ارسال ایمیل آن ها را پیکر بندی کنید و برای هر دریافت کننده تعریفی در نظر بگیرید.
همچنین استفاده از الگو های مختلف در این برنامه ارسال ایمیل گروهی بسیار به چشم میخورد. یکی از ویژگی های دیگر این نرم افزار ارسال ایمیل گروهی ارسال نا محدود ایمیل با محتوای نا محدود است یعنی شما میتوانید محتوا هایی با متون زیاد و عکس های گرافیکی و حجیم را به عنوان تبلیغ یا خبر نامه به دوستان خود ارسال کنید. امنیت کامل در سرورهای POP3 ,SMTP و ... در این برنامه فرستادن ایمیل گروهی بصورت فوف العاده ای کنترل میشود و تمامی ایمیل های ارسالی شما به صورت ساده، سریع و استاندارد به ایمیل مورد نظر در اینترنت میرسد.

 

 

براي دانلود به ادامه ي مطلب برويد


admin بازدید : 53 سه شنبه 17 دی 1392 نظرات (0)

Google Earth Plus

کمتر کسی را می توان یافت که از اینترنت استفاده کرده باشد و نام نرم افزار Google Earth را نشنیده باشد . این برنامه همانطور که خود کاربرد و سازنده اش را مشخص می کند ابزاری است برای مشاهده و کاوش در زمین به وسیله ی تصاویر ماهواره ای که توسط شرکت گوگل در قالب یک نرم افزار در کنار یکدیگر چیده شده اند . دقت بسیار بالای این برنامه تا اندازه ای است که بسیاری از دانشمندان و دانشجویان رشته های مختلف به خصوص زمین شناسی از آن برای مطالعات و تحقیقات خود استفاده می کنند و چه بناها و جاهایی که توسط کاربران و با استفاده از این نرم افزار کشف نشده اند !

کافیست تا بدانید که قصد سفر به کدام کشور ، شهر و یا حتی کدامین محله و کوچه را دارید ؛ آنگاه است که با چند کلیک ساده مقصد مورد نظر را پیش روی خود خواهید دید . البته لازم به ذکر است که Google Earth در هر نسخه ی جدیدی که معرفی می کند قابلیت های نویی را نیز به آنها می افزاید و اکنون نه تنها تصاویر دو بعدی بلکه امکان نمایش ۳ بعدی اماکن مشهور و بناهای تاریخی در شهرها و کشورهای مختلف جهان و از جمله کشور عزیزمان ایران فراهم گردیده است .
قابلیت نمایش شب و روز ، سفر با هواپیمای مجازی بر فراز زمین واقعی ، کاوش در فضا ، مریخ و ماه تنها بخشی از دیگر امکاناتی هستند که در این نرم افزار جالب و حیرت انگیز گنجانده شده است .

نسخه ی پیش رو که برای کاربران دانلود کده فراهم نموده ایم دارای قابلیت نصب به صورت خاموش بوده و این بدین معنی است که کل پروسه ی نصب و کرک کردن تنها با دابل کلیک روی آیکون نصب ، انجام شده و نیاز به انجام هیچ کار اضافه ی دیگری نخواهد بود .

 

 

براي دانلود به ادامه ي مطلب برويد


admin بازدید : 44 پنجشنبه 12 دی 1392 نظرات (0)

System Boost Elite یک بهینه ساز ساده و سبک و مفید است. ابزار قدرتمند که با توجه به حجم بسیار کمش می تواند فوق العاده باشد چرا که با همین حجم کم هم می تواند بالاترین کارآیی را از یک سیستم به کاربر هدیه دهد. این ابزار کمی زمان نیاز دارد تا بخش های مختلف سیستم عامل ویندوز را زیر و رو کند و مشکلات سرراه را حل نماید تا سیستم در بهترین شرایط ممکن هم از لحاظ نرم افزاری و هم از لحاظ سخت افزاری قرار گیرد.

از جمله نکات مهم در مورد این ابزار علاوه بر ساده بودن کار با نرم افزار اتوماتیک بودن بخش های مختلف است که کار را بسیار ساده می کند. تنها چند کلیک لازم است تا خود نرم افزار با سرعت بالا سیستم را اسکن کرده و هرگونه خرابی در بخش های مختلف را حل کند. بخش های موجود در نرم افزار را می توان به موارد زیر خلاصه نمود.

Control Panel : اجرای کامل کنترل پنل سیستم
System Information : نمایش اطلاعات سیستم
Auto Shutdown : خاموش کردن بر اساس زمان بندی خودکار
Disk Cleaner : پاکسازی هارددیسک
Disk Checker : چک کردن هارددیسک برای یافتن هرگونه خطایی
Startup Manager : مدیریت Startup ویندوز
File Pulverizer : یافتن فایل های خراب
Clone FileCleanwer : یافتن فایل های تکراری

این چند گزینه بخش های اصلی نرم افزار را تشکیل می دهند ؛ البته نرم افزار طوری ساخته شده که کاربر می تواند تمامی گزینه ها را به صورت دستی تغییر دهد اما از طرفی هم عملکرد اتوماتیک می تواند گزینه ی خوبی باشد برای این که کاربر سیستم را به نرم افزار سپرده و در عوض با خیالی آسوده به کار با رایانه بپردازد. نسخه ی جدید System Boost Elite آماده شده تا شما کاربران از این ابزار هم بتوانید بهره ببرید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار System Boost Elite Pro:
- سرعت بالای نرم افزار
- بهینه سازی کامل سیستم
- پاکسازی هارددیسک و رجیستری
- انجام کارها به صورت کاملا خودکار
- مدیریت Startup ویندوز
- حجم مناسب و ساده بودن کار با نرم افزار
- امکان تنظیم برای خاموش شدن به صورت خودکار
- نمایش اطلاعات مربوط به سیستم
- اجرای دائم و البته مخفیانه برای بهینه سازی لحظه به لحظه
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷
- و …

 

 

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید


اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 83
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 76
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 86
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 115
  • بازدید ماه : 99
  • بازدید سال : 1,360
  • بازدید کلی : 12,094